Overeem Telecom is een full-service telecom bedrijf gelegen in het midden van Nederland. Onze specialisatie ligt bij Alcatel-Lucent, Novo en tal van andere communicatie oplossingen. Naast onze expertise op communicatie gebied leveren wij ook elke denkbare internetverbinding. Of het nu gaat om een ADSL verbinding of om Glasvezel verbinding, Overeem Telecom kan het voor u regelen.
Stabiliteit en continuïteit van de telefooncentrale is voor veel bedrijven essentieel. Storingen met tot gevolg niet kunnen bellen of telefonisch onbereikbaar zijn, kosten al snel handenvol geld. Om dan zo snel mogelijk weer bereikbaar te zijn biedt Overeem Telecom een Service Level Agreement aan.

Bij een Service Level Agreement kunt binnen de afgesproken tijden uw storing bij Overeen Telecom melden. U krijgt een speciaal door ons gereserveerd telefoonnummer. Buiten werktijden wordt dit telefoonnummer doorgeschakeld naar de dienst doende storingsmonteur en binnen de overeengekomen responstijd zal de storingsmonteur uw systeem onderzoeken en eventueel een vervolgactie ondernemen. In het Service Level Agreement worden daarnaast afspraken gemaakt over reactietijden bij uitval van het systeem en/of onderdelen van het systeem en het onderhoud van de telefooncentrale.

Kortom, de voordelen van het gebruik van een Service Level Agreement zijn:
50% korting op voorrijkosten;
50% korting op inbelmutaties (incl. verkort kies lijsten);
Altijd direct een monteur aan de telefoon;
1 maal per half jaar een Back-up;
Beheer op afstand;
en vooraf duidelijke afspraken over reactietijden en vervangende apparatuur bij systeemuitval.

Wilt u meer weten? Vraag dan vrijblijvend naar de mogelijkheden.